Film igen!

Här kommer filmen från gårdagens hoppträning! Inte s mycket hinder, men här syns det tydligare hur han går i tex traven på framridningen. mamma missade tyvärr att filma galoppjobbet, men det blir ju en del galopp mellan skutten med. Som sagt visar Pompe upp en av de piggaste sidorna på filmen, sprallig av alla små söta vårkänslor.
Filmen blev tyvärr ganska hackig oxå, vet inte riktigt vad det beror på. Sen står det 7/2 i början också, men självklart är filmen från 7/4. :) som det kan bli.


MVH
Maria Eriksson




Kommentarer
Postat av: undrande :D

Hej, jag tycker din häst värkar jätte fin och go. Men jag undrar i skogen är han lugn? Är själv skötare på en unghäst som va lite fjollig förut men har blivit bättre. Vill ha en häst jag kan känna mig trygg på, kan jag de med pomdapi? Drar han?

Mvh michelle

2010-04-09 @ 14:23:20
Postat av: Anonym

Hejsan!

Pompe är som sagt en ganska pigg häst som föredrar att springa. Han är inte "lugn" men inte helle rädd. I skogen är han lite piggare än han är inne på en bana. däremot så är han absolut inte ponnyn som drar, utan han är väldigt känslig i munnen. Det kan hända att han taktar lite. Men jag som gillar pigga och energiska ponnyer tycker ju bara att det är trevligt! (:

MVH Maria Eriksson

2010-04-09 @ 23:41:08
Postat av: Frida Palm

Väldigt fin häst, min kompis är väldigt intresserad därför jag kollade på honom :) Men vad heter låten det var väldigt fin!

Mvh Frida

2010-04-16 @ 21:49:26
URL: http://fridaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0