Film



Här lägger jag nu in filmen på mig och Pompe som jag skrev om i annonsen!
Har försökt maila ut den till några intresserade, men det har inte riktigt velat sig...
På det här sättet kan alla se den!

Filmen är från en av våra första tundor i år. kanske inte en av våra bättre, då vi lyckas få ett litet oturligt stopp på näst sista hindret. Men här får ni ju chansen att se lite hur han går i övrigt!
För hoppningsvis ska vi kunna filma lite fler tävlingar och träningar framöver som jag kan komplettera med.

hoppas ni gillar det! :)
/Pom d'Api med Maria




Kommentarer
Postat av: Anonym

Skulle han passa bra som dressyrponny? Förövrigt är jag förälskad i honom :)

2010-04-07 @ 11:01:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0