plans for tomorrow

Sen uppdatering igen, vårvädret har hållit mig i stallet hela dagen! Tänkte bara skriva lite snabbt att idag var de första spekulanterna och tittade på Pompe. Var sjukt nervös, men det gick väl helt okej bra ändå. Tyvärr insåg vi att Pompe var lite för mycket häst att jobba med för den lilla tjejen som var betydligt mycket mindre än mig! Hoppas hon hittar någon annan som passar bättre i storlek (:

Imorgon ska jag tävla! ska bli roligt bortsätt från att första starten går klockan tio, vilket leder till att väckarklockan nu står på kvart över fem.... Det är hursomhelst en lokal tävling och jag ska hoppa L:D och L:C med Pompen.

Nu ska jag ta mig en god skönhetssömn och tagga för morgondagen.
/Maria Eriksson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0