morgonstund har guld i mun

God Morgon!
Idag ser dagen ut som så, att fram till någonstans på eftermiddagen ska jag stänga in mig i mitt rum och plugga... Inte helt kul när man egentligen bara vill ut och latja i det underbara vädret!

Och försäljningen den är igång! Ikväll kommer de första spekulanterna. Dom var här och tittade på Pompe i "förra vevan" och då gick det utmärkt. De blev intresserade, och nu är tanken att dom ska få rida igen :) Vi håller helt enkelt tummarna.
Troligtvis kommer det också en och tittar nästa helg.

Passa nu på, alla ni som inte behöver plugga som jag, att sticka ut och rida en sväng i det underbara vädret!!!

Peace
Maria och Silverprinsen


Kommentarer
Postat av: Julia

Hej

Jag letar d-ponny nu när jag har växt ur min c-ponny och stötte då på din ponny. Jag måste bara säga att det är en läcker häst du har;)

Ha det bra!

MVH Julia :D

2010-05-24 @ 19:09:39
Postat av: svar till "Julia"

Tack så mycket, och lycka till med hästletandet!

MVH Maria och Pompe

2010-05-24 @ 19:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0