Tuesday afternoon

Hej igen!
Idag är det tisdag och jag har precis kommit hem ifrån skolan.
I söndags var det några och tittade på Pompe, men de beslutade att de nog letade efter en mer utbildad häst inom dressyren, så tyvärr backade de. Kommande så har vi förmodligen tre stycken som ska titta och prova i helgen!

Igår hade jag ett sent prov i skolan, på en kvällskurs jag går i hästsport. Så när jag kom till stallet skrittade jag en liten sväng barbacka på hjärtat:) När jag skrittade delen i samhället, backade de tin en van på en avtagsväg och vevade ner rutan och frågade på brytande engelska "Do you wanna change your horse with my car?". Jag skrattade och sa att tyvärr skulle det inte hända, för jag har inget körkort. Glömde säga att han var till salu dock ;) 

Idag ska min kära moder ut och busa i skogen med honom, hon får ju passa på nu!  
Take care alla hästletare (och lite alla andra också!=)  )

Maria Eriksson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0